البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
X

نصب توری سنگی در نقاط پرخطر محور کرج – چالوس

کاظم ناظری در گفت وگو با خبرنگار البرز نیوز از اجرای پروژه نصب توری سنگی در نقاط مستعد ریزش سنگ در محور کرج – چالوس خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از دی ماه امسال آغاز شده و به مدت ۶ ماه ادامه دارد، افزود: اجرای توری سنگی در پیشگیری از ریزش و رانش سنگ مؤثر است و در نقاط اجرای پروژه‌ها ریزش و حادثه‌ای نخواهیم داشت.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: البته نقاط پرخطر دیگر را هم شناسایی کردیم و در سال آینده این پروژه بر اساس اولویت و اعتبار برای آنها نیز اجرا می‌شود.

نظری با بیان اینکه امیدواریم با اجرای این پروژه بتوانیم در خصوص ایمن‌سازی محور کرج – چالوس گام‌های مؤثری برداریم، ایمن سازی و اصلاح نقاط ریزشی راه‌های استان را یک اولویت برای راهداری البرز عنوان کرد.

وی ادامه داد: این اقدام بسیار جدی پیگیری می‌شود و از ابتدای سال جاری تاکنون با شناسایی نقاط ریزشی اولویت‌دار در محورهای مواصلاتی استان، اقدامات زودبازده برای اصلاح و ایمن‌سازی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.