البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
X

استان البرز به شدت نیازمند اقدامات فرهنگی و اجتماعی است

به گزارش خبرنگار البرز نیوز، مجتبی عبداللهی صبح چهارشنبه در نشست با رؤسا و جمعی از اعضای اتحادیه املاک مرکز استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به اینکه دولت سیزدهم برنامه محور و با نگاه ساماندهی به حوزه مشاوران املاک ورود کرد، تلاش‌ها و همراهی‌های این صنف در جهت تحقق اهداف، جای تقدیر ویژه دارد.

وی افزود: دفاتر مشاوران املاک در اعتماد افزایی در جامعه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و تأثیر بسزایی در ترویج اخلاق مداری دارند. با توجه به اینکه البرز بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ عضو در اتحادیه املاک دارد و این استان به شدت نیازمند اقدامات اجتماعی و فرهنگی است، بنابراین این صنف با توجه به جایگاهی که در جامعه دارد می‌تواند نقش پررنگی را ایفا کند.

استاندار البرز مطرح کرد: این اتحادیه نیز همانند سایر صنوف البرز در مقاطع حساس و مهم کشور همراهی بسیار خوبی داشته و با تمام توان در مقابل فتنه افکنی معاندان ایستاده است. دولت صادق الوعده سیزدهم علیرغم محدودیت‌ها و تنگناها، در اقدامات و برنامه‌های بزرگی ورود کرد و با اهتمام ویژه ای به دنبال جبران کمبودها و تحقق برنامه‌های روی زمین مانده است.

به گفته عبداللهی، آنچه اکنون موجب دلگرمی و اعتماد مردم شده، تلاش‌های خدمتگزاران و کارگزاران نظام برای ارتقای سطح معیشت و رفاه اجتماعی و تداوم امنیت در کشور است. مردم، عامل قدرت و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، از این حمایت و حضور آنها در انتخابات تجلی اتحاد، همبستگی و پشتیبانی مردم خواهد بود.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود فعالان حوزه مشاوران املاک البرز با توجه به جایگاه اجتماعی خود، تبیین گر و آگاهی بخش در خصوص حق و تکلیف مردم در انتخابات باشند. امید است با احساس مسؤولیت تک تک افراد جامعه سرفراز البرز به عنوان ایران کوچک، کشور را در مقابل توطئه‌های معاندان بیمه کنیم و بار دیگر تجلی وحدت و انسجام ملی باشیم.

در این نشست اعضای اتحادیه با در دست گرفتن پوسترهایی، حمایت خود را از انتخابات پیش رو اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.