البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

طرح‌های ویژه در خصوص حاشیه نشینی البرز حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، مهدی نیازی ظهر پنج شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از دغدغه‌های استاندار البرز در خصوص ارتقای زیرساخت‌ها و سرانه‌های عقب مانده استان گفت: کشور با چالش‌ها و ناترازی هایی در حوزه‌های اعتباری و بودجه مواجه است.

وی تصریح کرد: جای تأسف دارد که در برهه‌های طلایی ادوار گذشته، فرصت‌های بزرگی از دست رفت. اکنون دولت با کاهش جدی درآمدهای ارزی مواجه است و از سوی دیگر هزینه‌ها افزایش یافته‌اند.

نیازی با بیان اینکه در خصوص حاشیه نشینی استان از طرح‌های ویژه استقبال می‌کنیم و به طور قطع حمایت لازم را خواهیم داشت، عنوان کرد: پروژه‌های اولویت دار به خصوص در حوزه‌های آب و راه در سازمان برنامه و بودجه مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: فرودگاه بین المللی پیام در البرز می‌تواند عامل و ظرفیت رشد استان باشد و به عنوان یک منطقه باری و ترانزیتی کشور مطرح شود. درصدد هستیم سیاست گذار کلان باشیم و دستگاه‌ها را برای نیل به اهداف هم افزا کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت البرز در حوزه‌های دانش بنیان افزود: دولت حمایت ویژه ای در این بخش دارد و البرز می‌تواند از اعتبارات این حوزه بهره برداری بیشتری داشته باشد. این آمادگی در سازمان برنامه و بودجه کشور وجود دارد که چند طرح و برنامه اولویت دار در استان احصا شود و اجرا و حمایت شود.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.