البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
X

رژه کالسکه‌ای در کرج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، تجمع و رژه کالسکه‌ای مادران کرجی به همراه فرزندانشان در قالب پویش امید آینده همزمان با ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) به همت جمعی از ستادها و مجموعه‌های مردم نهاد و سازمان‌ها با رویکرد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار می‌شود.

این پویش با حضور پرشور مادران ایمانی و غیور شهرستان کرج به همراه کالسکه‌های کودکان شیرخواره دلبند خود در بلوار امامزاده حسن (ع) برگزار می‌شود و هدف از آن آشنایی نسل امروز با مقوله فرهنگ انتظار و مهدویت و نیز اعلام آمادگی برای جریان سازی مهدویت و انتظار است.

این رژه از ابتدای بلوار امامزاده حسن (ع) به سمت صحن جدید مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و همخوانی سرود پرشور «سلام فرمانده از امید آینده» توسط مادران، نقاشی ۲۰ متری و بازی‌های متنوع کودکانه برای امیدهای آینده از جمله بخش‌های این مراسم است.

از دیگر برنامه‌های محوری این پویش ایمانی و معنوی، برپایی ۳۰ موکب خدماتی، تبلیغی، فرهنگی، آموزشی و … است. همچنین سه موکب پذیرایی در مصلی امام خمینی (ره) با هدف خدمت رسانی برپا می‌شود. قرائت میثاق نامه عهدی با امام زمان (عج) نیز از دیگر برنامه‌های مدنظر در این پویش است.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.