البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
X

ضرورت اختصاص اعتبارات ویژه ملی برای نظام مسائل البرز

به گزارش خبرنگار البرز نیوز، مجتبی عبداللهی ظهر پنج شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به عدم تناسب اعتبارات، بودجه، زیرساخت‌ها و سرانه‌ها در استان گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک در استان البرز فعال هستند.

وی عنوان کرد: این استان در سال جاری حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد غیر نفتی داشته اما به لحاظ اختصاص اعتبار و بودجه در جایگاه بیست و چهارم هستیم. از سازمان برنامه و بودجه کشور انتظار می‌رود که علاوه بر توزیع بودجه نسبت به اختصاص اعتبارات متناسب با شرایط استان‌ها به ویژه البرز با این سطح درآمد و تأثیر در اقتصاد کشور اقدام داشته باشد.

استاندار البرز افزود: نظام مسائل البرز در سازمان برنامه و بودجه باید به عنوان قلب تپنده کشور مورد توجه قرار گیرد زیرا با این روند نمی‌توان عقب ماندگی استان را در سیر شتابان افزایش جمعیت و مهاجرت جبران کرد. در استان اراده ویژه ای برای ارتقای زیرساخت‌ها و سرانه‌ها شکل گرفته و نیاز است توجه ملی و تخصیص اعتبارات با برنامه ریزی تخصصی و ارائه راهکار ویژه به این سو معطوف شود.

عبداللهی با اشاره به حقوق و دستمزد کارمندان مطرح کرد: باید تدبیری برای این امر اندیشیده شود چراکه میزان حقوق و دستمزد پایین کارکنان دولت در بخش‌های مختلف موجبات سرخوردگی و نارضایتی را فراهم می‌کند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.