البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
X

نامگذاری یکی از پارک‌های کرج به نام استاد «کریم ساعی»

به گزارش خبرنگار البرز نیوز، محسن کشاورز صبح دوشنبه در آئین بزرگداشت استاد کریم ساعی، بنیانگذار علوم نوین منابع طبیعی در ایران که در دانشکده منابع طبیعی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد، با اشاره به اینکه ما پل ارتباطی میان این دانشگاه و دستگاه‌های اداری شهر هستیم، گفت: جای استفاده از ظرفیت‌های دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در استان البرز خالی است.

وی با بیان اینکه بیشتر اساتید این دانشگاه، معلومات خود را در خارج از کشور یا استان البرز ارائه می‌دهند، بر ضرورت ارتقا و افزایش این ارتباط تاکید و مطرح کرد: مزار استاد کریم ساعی در این دانشگاه قرار دارد اما البرزی‌ها از این موضوع اطلاعی ندارند. با توجه به اینکه جای نام وی در پارک‌های کلانشهر کرج خالی است، مذاکراتی با شورای اسلامی شهر کرج صورت گرفته تا یکی از بزرگترین پارک‌های کرج به نام او نامگذاری شود.

رئیس جمعیت همیار کرج با اشاره به استقبال کمیته نامگذاری معابر از این موضوع و با بیان اینکه اقدامات و مکاتبات لازم بدین منظور انجام خواهد شد، از برگزاری همایشی به مناسبت روز هوای پارک در روز ۲۵ دی ماه در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران خبر داد و از حاضرین دعوت کرد در آن مراسم حضور بهم رسانند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.