البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
X

تشییع ۶ شهید گمنام در ایران کوچک/ کرج فاطمی شد

خبرگزاری البرز نیوز، گروه استان‌ها: مراسم تشییع ۶ شهید گمنام در شهر کرج با حضور آحاد مردم، مسئولان و خانواده‌های شهدا صبح یکشنبه از مقابل کانون شهید سبحانی برگزار شد.

سپس مراسم عزاداری یوم الزهرا (س) با حضور پیکر پاک این شهدا تا پیش از اذان ظهر در مصلای نماز جمعه کرج ادامه می‌یابد و پیکر شهدا در ۶ نقطه از استان دفن می‌شود.

پیکر مطهر این شهدای والا مقام در هیأت رزمندگان، روستای ایپک اشتهارد، مرکز کشاورزی هسته‌ای البرز در منطقه رجایی شهر، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان در منطقه حصار و منطقه عباس آباد محمدشهر به خاک سپرده می‌شوند.

شهدای گمنام که به راستی فرزندان ایران هستند امروز روی دوش مردم ایران کوچک تا خانه ابدی تشییع شدند و سیل عظیمی از مردمی که بخش بزرگی از آن جوانان بودند در مراسم شرکت کردند.

نکته دیگر این مراسم تشییع، سن و سال شهدای گمنام بود که بین ۱۸ تا ۲۵ سال سن داشتند.

روز چهارشنبه نیز یک شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی کرج تشییع شد و برای تدفین امروز به یکی از نقاط استان البرز منتقل می‌شود.

همچنین در نقاط مختلف استان و شهرستان‌ها، ۲۱ عنوان برنامه فرهنگی برگزار خواهد شد. شعار امسال با توجه به حملات و کشتارهای بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در غزه، شعار «مادر من مظلومه است و یاور مظلومان» مشخص شده است.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.