البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
X

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین امنیت‌ساز در زمینه هوشمندسازی پلیس البرز

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین امنیت‌ساز در زمینه هوشمندسازی پلیس البرز


به گزارش ایلنا از البرز، سردار حمید هداوند روز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی البرز با تاکید بر نگاه ویژه پلیس به فراهم کردن امنیت شهروندان از جمله تلاشگران عرصه تولید و صنعت استان اظهار کرد: در این مورد هوشمند‌سازی پلیس و فراهم کردن تجهیزات زیرساختی این حوزه برای برقراری امنیت شهروندان اهمیت بالایی دارد.

وی با اشاره به اهمیت حرکت رو به رشد پلیس کشور متناسب با تکنولوژی‌های روز دنیا به منظور سرعت‌بخشی به خدمات‌رسانی گفت: در قالب هوشمندسازی با مانیتورینگ و کنترل از راه دور معابر و مسیرهای منتهی به مناطق اقتصادی از جمله شهرک‌های صنعتی می‌توانیم سطح امنیت در این نقاط را افزایش دهیم.

فرمانده انتظامی البرز ضمن تاکید بر کنترل پلیس بر ترددهای انجام شده از محورهای مواصلاتی عبوری از استان گفت: با تکیه بر این اقدامات از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ تا ۵۰  خودروی سرقتی متوقف و سارقان نیز دستگیر شدند، به دنبال پیاده‌سازی این کنترل‌ها در سطح معابر شهری نیز هستیم.

وی با اشاره به  تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث تقویت حضور خیرین امنیت‌ساز افزود: در این حوزه برای رسیدن به تکنولوژی لازم در زمینه هوشمندسازی پلیس در استان البرز یک امر مهم و اثرگذار است، در تهران این موارد به صورت پایلوت کشوری پیاده‌سازی و در نتیجه آن مشکلات زیادی حل‌و‌‌فصل شده است.

سردار هداوند با اشاره به اهمیت بهبود زیرساخت‌های مرکز فوریت‌های پلیسی (۱۱۰) البرز بیان کرد: تجهیزات این واحد از زمان استان شدن تاکنون به درستی به‌ روزرسانی نشده و برای پیشرفت در بحث خدمات‌رسانی به شهروندان از طریق این مرکز باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۶هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی (۱۱۰) در استان البرز برقرار می‌شود، افزود: از این تعداد با توجه به موضوعات مطروحه از سوی شهروندان در یک روز بالغ بر ۲هزار و ۵۰۰ مورد عملیاتی می‌شود و با توجه به اهمیت رسیدگی سریع و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان نیاز است که امکانات و تجهیزات این مرکز به‌ روزرسانی شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.