البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
X

بزرگترین پارک بانوان استان البرز در نظرآباد افتتاح شد

بزرگترین پارک بانوان استان البرز در نظرآباد افتتاح شد


به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه افتتاح پارک بانوان شهرستان نظرآباد که روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ در شهر نظرآباد صورت گرفت، اظهار کرد: ایجاد امکانات ویژه برای بانوان بعنوان نیمی از جمعیت کشور، بسیار ضروری است و لازم است شهرداری ها با امکانات خود، برای تقویت بسترهای ورزش، شور و نشاط در شهرها، اهتمام داشته باشند. 

وی ادامه داد: در شهرستان نظرآباد فعالیت‌های عمرانی بسیار خوبی شکل گرفته روند ارتقا سرانه‌ها و زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و … سرعت پیدا کرده است.

عبداللهی گفت: انتظار می‌رود که در تمامی شهرستان‌ها، همواره شاهد پویایی و کار مضاعف با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ ها برای افزایش رضایتمندی و رفاه مردم باشیم.

وی افزود: مسیر توسعه استان بر روی ریل صحیحی قرار گرفته و با کار جهادی و تلاش شبانه روزی درصدد هستیم در دولت سیزدهم تحولات بزرگی را رقم بزنیم.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تلاش مدیران برای امیدآفرینی، ایمان و نشاط در جامعه، گفت: مهمترین اولویت ما افزایش رضایت و خرسندی مردم است که برای نیل به این مهم، برنامه محور در حال کوشش هستیم.

وی افزود: پارک بانوان نظرآباد در مساحت ۷ و نیم هکتار، بزرگترین پارک بانوان استان محسوب می شود و امکانات بسیار خوبی نیز در آن مهیا شده است.

پیش از این مراسم، افتتاح پیاده راه سلامت به طول بیش از ۵ کیلومتر در شهر نظرآباد نیز با حضور استاندار البرز صورت گرفت.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.