البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

اولین نشست مشترک انجمن روابط عمومی ایران در استان البرز برگزار شد

 اولین نشست مشترک انجمن روابط عمومی ایران در استان البرز برگزار شد


به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا جهانشاهلو رئیس انجمن روابط عمومی استان البرز در نشستی با شهردار و مدیرروابط عمومی این  شهرداری، اظهار کرد: انجمن روابط عمومی استان البرز دوره دوم خود را آغاز کرده که امیدواریم با حمایت همه جانبه انجمن روابط عمومی ایران بتوانیم گام های موثری برای ارتقا و اهداف انجمن ایران در استان بر داریم.

جهانشاهلو از برگزاری کلاس های آموزشی و همایش‌های بزرگ در حوزه های مختلف هنر هشتم توسط انجمن روابط عمومی استان البرز خبر داد و گفت: بسیاری از مدیران استان در دستگاه های اجرایی و صنایع به این مهم پی بردند که برای موفقیت بیشتر باید مدیران آگاه و کار بلد در حوزه روابط عمومی داشته باشند.

وی افزود: انجمن روابط عمومی استان البرز این آمادگی را دارد تا علاوه بر عضو گیری و توسعه تشکیلات انجمن به تخصصی شدن روابط عمومی ها کمک کند.

امیرعباس تقی پور دبیر کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو ایران هم از برگزاری این نشست با حضور شهردار و رئیس و سخنگوی شورای اسلامی تشکر و قدر دانی کرد.

تقی پور با بیان اینکه روابط عمومی ها امروز  کار آمد و با کیفیت تر از گذشته شده اند و وظایف  خود را با استفاده از فناوری های مدرن به خوبی انجام می دهند و این نتیجه چندین سال تلاش همکاران من در این حوزه بوده است.

وی با بیان اینکه باشگاه مدیریت ارتباطی یونسکو ایران دارای دپارتمانی است که می تواند روابط عمومی ها را  ارتقا بدهد.

تقی پور افزود: ۷۰ سال زمان برد تا روابط عمومی ها عقب ماندگی های خود را جبران کنند و امروز سازمانی موفق است که دارای یک روابط عمومی موفق باشد  چرا که آینده روابط عمومی تضمین شده است.

مهرداد حسن زاده شهردار محمد شهر گفت: تلاش همه ما این است که خدمت مطلوب و مناسب به مردم و همشهریان داشته  باشیم و روابط عمومی آموزش دیده می تواند بازوی توانمند مسئول باشد.

حسن زاده با ابراز خرسندی از آغاز فعالیت دور دوم انجمن روابط‌عمومی ایران در استان البرز از همکاری‌های مشترک با این انجمن استقبال کرد.

رئیس شورای اسلامی محمد شهر هم در این نشست  گفت: انجمن می تواند از سالن همایش ها و فضای نمایشگاهی این شهرداری و دیگر امکانات حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی برای فعالیت های آموزشی و نمایشگاهی خود استفاده کند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت گسترده سازمان متبوع خود در حوزه پژوهش و مطالعات اجتماعی افزود: آماده ایم در این زمینه نیز با انجمن همکاری داشته باشیم. 

در پایان این نشست  دبیر کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو ایران با اهدا لوحی از شهردار محمدشهر و مدیر روابط عمومی این شهرداری قدر دانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.