البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
X

بیش از ۷۰۰۰ خودرو دوگانه سوز شدند / افتتاح دو جایگاه سوخت در کرج و‌ مهستان

بیش از 7000 خودرو دوگانه سوز شدند / افتتاح دو جایگاه سوخت در کرج و‌ مهستان


به‌ گزارش ایلنا از البرز، فهیمه قلندرزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح ملی دوگانه سوز کردن خودروها در کشور تا کنون بیش از 7000 خودرو بصورت رایگان(انواع تاکسی‌ و وانت‌بار) و یارانه‌ای (تاکسی های اینترنتی و آژانس ها) در استان البرز دوگانه سوز شدند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، گفت: طبق بررسی و بازدید کارشناسان واحد سی ان جی از کارگاههای مجاز فرآیند تبدیل خودرو به دوگانه سوز، نصب مخزن و کیت 7000 خودرو به اتمام رسیده و بیش از 300 خودرو نیز در نوبت تبدیل شدن قرار دارند.

وی افزود: هم اکنون در استان البرز ۵ کارگاه فعال سی ان جی بصورت رایگان تمامی تجهیزات را بر روی خودروهای عمومی (انواع تاکسی و انواع وانت بار)  نصب می کنند.

قلندرزاده با اشاره به ثبت نام تاکسی‌های اینترنتی با پرداخت 25درصد هزینه در سامانه GCR.NIOPDC.IR گفت: اولویت گازسوز کردن با خودروهایی است که زودتر در سامانه مورد نظر با ثبت کد ملی و شماره موبایل نوبت گیری کنند.

افتتاح یکصدوسیزدهمین جایگاه عرضه سوخت استان البرز  در مهستان

قلندرزاده با اشاره به اینکه یکصد ‌و سیزدهمین جایگاه‌ عرضه فرآورده های نفتی استان البرز با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و در مجموع دارای 2 سکو، 6 تلمبه و 24 نازل عرضه بنزین است، گفت: جایگاه مهستان در زمینی به مساحت 1100هزارمترمربع و در مجموع با سرمایه‌گذاری مبلغی معادل 160 میلیارد ریال واقع در فردیس، شهرک وحدت، بلوار شهید بخشی احداث شده است.

رئیس روابط عمومی منطقه البرز این پروژه را از جمله طرح‌های اشتغال‌زایی دانست که با ساخت آن 10 نفر به‌طور مستقیم مشغول کار شده‌اند و افزود: توسعه خدمات دولت، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها، کاهش صف انتظار سوخت‌گیری و استفاده از توان بخش خصوصی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از مهم‌ترین اهداف احداث این جایگاه است.

تعداد جایگاه‌های استان البرز به عدد 114 رسید

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، گفت: به مناسبت میلاد امام رضا(ع) یکصد و چهاردهمین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی استان البرز افتتاح شد.

قلندرزاده افزود: این جایگاه‌ با مشارکت بخش خصوصی و با سرمایه گذاری 970 میلیارد ریال در شهر کرج، خیابان دهقان ویلا احداث شده و دارای 4 سکو و 20 نازل عرضه بنزین می باشد.

این پروژه نیز جزو‌ طرحهای اشتغالزایی است که با ساخت آن12 نفر بطور مستقیم مشغول بکار شده اند.

استان البرز دارای ۵۲ باب جایگاه عرضه سوخت پاک سی ان جی و ۶۴ باب جایگاه عرضه سوخت مایع(بنزین و نفتگاز) است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.