البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

تملک ۳ پلاک و بازگشایی محور شهید اسمی به بلوار شهدای فردیس

تملک ۳ پلاک و بازگشایی محور شهید اسمی به بلوار شهدای فردیس


به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا احمدی‌نژاد با اشاره به تملک ۳ پلاک و بازگشایی محور شهید اسمی به بلوار شهدای فردیس، اظهار کرد: این ۳ پلاک ثبتی در ابتدای بلوار شهید اسمی غربی به مساحت هزار و ۱۳۷ مترمربع برابر بازنگری طرح تفصیلی در طرح بازگشایی این محور واقع بود.

وی افزود: شهرداری فردیس در راستای اجرای طرح تعریض شبکه معابر ۲۳۱ مترمربع از پلاک‌های ثبتی مذکور را به تملک درآورده و به منظور بازگشایی محور شهید اسمی به بلوار شهدا تخریب کرده است.

شهردار فردیس خاطرنشان کرد: با تلاش همکارانم در معاونت معماری و شهرسازی، حوزه املاک و مستقلات و منطقه یک شهرداری فردیس و همکاری مالکین، توافق نامه‌ای برای تملک، تخریب مساحت واقع در طرح و بازگشایی بلوار شهید اسمی غربی تنظیم شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تعریض بلوار شهید اسمی یکی طرح‌های اولویت دار این شهرداری است، توضیح داد: شهرداری در نظر دارد براساس طرح تفصیلی و به صورت تدریجی و فاز به فاز نسبت به انجام توافقات لازم و بازگشایی این محور اقدام کند.

به گفته احمدی نژاد، مدیریت شهری فردیس از مالکینی که برای توافق و واگذاری املاک واقع در طرح بازگشایی بلوار شهید اسمی غربی به شهرداری مراجعه کنند، استقبال کرده و نهایت همکاری دارد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.