البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

گردشگری دارای بیشترین فرصت سرمایه گذاری در استان البرز است

گردشگری دارای بیشترین فرصت سرمایه گذاری در استان البرز است


به گزارش البرز نیوز از البرز، یحیی دارایی با اشاره به اینکه استان البرز به عنوان استانی 4 فصل فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی به خصوص در زمینه گردشگری دارد، اظهار کرد: با توجه  انجام طرح مطالعاتی موسوم به طرح جامع گردشگری، 50 فرصت سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری احصا شد تا در اطلس سرمایه‌گذاری وزارتخانه و استان البرز بارگذاری شوند.

به گفته سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز این فرصت‌ها به اداره کل سرمایه‌گذاری وزارتخانه و اداره امور اقتصادی و دارایی به عنوان دبیر فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری استان ارسال شد.

دارایی با بیان اینکه طی برگزاری جلسات کارشناسی از بین ۵۰ فرصت، ۲۸ فرصت برای دریافت مجوز‌های بینام انتخاب شدند، اظهار کرد: این 28 فرصت توسط اداره اقتصاد و دارایی به ما اعلام و برای استعلام لازم به دستگاه‌های مرتبط مانند آب، برق، گاز، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، محیط زیست و راهداری ارسال شد.

وی افزود: این فرصت‌ها در نهایت پالایش می‌شود و تعداد باقی مانده به عنوان فرصت‌های سرمایه گذاری در فراخوانی برای جذب سرمایه گذار اعلام و به سرمایه گذارانی که شرایط لازم را احراز کنند واگذار می‌شود.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.