البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

بیش از ۲۹هزار البرزی از آموزش‌های فنی و حرفه ای استان بهره مند شدند

بیش از 29هزار البرزی از آموزش‌های فنی و حرفه ای استان بهره مند شدند


به گزارش البرز نیوز از البرز، بهزاد غفاری با عنوان اینکه 29 هزار و 844 نفر از مردم استان البرز در 9ماهه امسال از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند، اظهار کرد: این آموزش‌ها در راستای توانمندسازی اقشار مختلف استان، تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص و رفع مشکل بیکاری صورت گرفته که از این آموزش‌ها، 14 هزار و 162 نفر معادل 2میلیون و 374هزار و 271نفر ساعت در بخش دولتی اجرا شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز تصریح کرد: آموزش‌های بخش دولتی در مراکز ثابت، سیار شهری، سکونتگاه‌های غیر رسمی، روستا، پادگان، زندان، عشایری، صنایع (ضمن کار، اصناف، جوار و بین کارگاهی)، مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی، دانشگاه‌ها، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی، مهارت آموزی در محیط کار و قرارگاههای اجتماعی استان برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرزخاطرنشان کرد: علاوه بر آموزش در کارگاه‌های آموزشی بخش دولتی، بیش از 450 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای زیر نظر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در استان فعالیت دارند که بر اساس استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به ارائه آموزش‌های مهارتی می پردازند. 

غفاری در تشریح عملکرد آموزشی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان افزود: در خوشه‌های صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی، جمعاً 15 هزار و 682نفر معادل 3 میلیون و 531هزار و 465نفر ساعت از آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این آموزشگاه‌ها بهره مند شده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد با کمک مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم در راستای رفع نیاز مهارتی استان از طریق طراحی و اجرای دوره های پویا و موثر گام‌های بزرگی برداریم.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.