البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
X

آزادراه الغدیر فرصت مغتنمی برای کاهش بار ترافیک ملی است

آزادراه الغدیر فرصت مغتنمی برای کاهش بار ترافیک ملی است


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ساماندهی آزادراه الغدیر و راه کردان با بیان اینکه باید تمامی راه‌ها و مسیرها برای تسریع و تسهیل در تردد مردم مناسب باشد، اظهار کرد: در بازدید های میدانی از راه های استان به تمامی مطالبات مردم و نیازهای راه‌ها برای بهبود تردد مردم، آگاه هستم.

وی ادامه داد: بر این اساس مدیران مربوطه در حوزه های راه و شهرسازی، راهداری و شهرداری ها مکلف هستند که طی برنامه ریزی اصولی و اعلام زمانبندی دقیق نسبت به حل موضوعات حوزه خود اقدام کنند.

عبداللهی گفت: روند تحقق مطالبات و رفع مشکلات به صورت میدانی مورد بررسی و رصد قرار می گیرد.

وی با اشاره به آزادراه الغدیر افزود: این آزادراه ظرفیت بسیار مغتنمی برای کاهش بار ترافیکی شریان های اصلی کشور و بویژه استان البرز بعنوان شاهراه ارتباطی میان استان های شمال و شمال غربی کشور محسوب می شود.

استاندار البرز گفت: این آزادراه می تواند با جذب و هدایت تردد وسیله‌های نقلیه سنگین، بار بزرگی از ترافیک آزادراه تهران-قزوین را کاهش دهد.

وی افزود: موضوعاتی از قبیل تامین امنیت بواسطه استقرار مشخص نیروی انتظامی، هلال احمر، پایگاه های خدمات رسانی از جمله مجتمع های خدماتی و رفاهی و تامین روشنایی آزادراه الغدیر مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید های میدانی از راه کردان و لزوم تعریض و ساماندهی این مسیر برای گره گشایی از ترافیک ها، برنامه های عمرانی مناسب در این خصوص ارائه داد و مدیران مربوطه و معاون هماهنگی امور عمرانی را موظف به تسریع در تحقق اهداف کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.