البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
X

تعاونی ها به کمک نهضت ملی مسکن بیایند

استاندار البرز در آخرین روز از هفته تعاون در دیدار با نمایندگان بخش تعاون، کارگری و کارفرمایی بر مشارکت تعاونی ها در تولید مسکن استاندارد در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: تعاونی ها به کمک نهضت ملی مسکن بیایند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با نمایندگان بخش تعاون کارگری و کارفرمایی در ادامه دیدارهای هفته دولت با اشاره به ظرفیت  و کارکردهای بخش تعاون در تولید مسکن و همچنین اهتمام به فعالیت در بخش صادرات اظهار داشت: در هشتمین مرحله از اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تولید مسکن مورد نیاز خانوار نباید از ظرفیت های بی بدیل بخش تعاون در ساخت و تولید مسکن مورد نیاز خانوار غافل شد.

وی افزود: با توجه به تغییرات اخیر قوانین مربوط به ثبت نام نهضت ملی مسکن، پیش بینی می شود ثبت درخواست های عمومی نسبت به مشارکت در نهضت ملی مسکن افزایش یابد و این فرصت خوبی برای استفاده از تجربیات و توانمندی های بخش تعاون است.

استاندار با اشاره به نیاز توجه به بافت های فرسوده، اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: تعاونی ها به عنوان بخش خصوصی و مردمی نسبت به استفاده از فرصت های موجود ورود کنند.

وی تصریح کرد: هدف ما این است که بخش خصوصی و مردمی در استفاده از این بخش مشارکت بیشتری در قرارگاه مسکن استان داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: تعاونی ها به عنوان تشکل های مردمی در بخش تامین منابع و صادرات به کشورهای همسایه بیشتر فعال شوند و نقش هیئت های مدیره و مدیران عامل همانند دیگر شرکت‌های سهامی خاص و مسئولیت محدود و مشارکت سهامداران در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی های مربوط به فعالیت های اقتصادی و اجتماعی شرکت های تعاونی قابل توجه است.

در این جلسه عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با ارائه گزارشی از عملکرد هفته تعاون، بر ساماندهی و حل مشکلات تعاونی‌ها در سال جاری تاکید کرد.

وی در ادامه خاطر نشان شد: هم اکنون بیش از ۱۰۰۰ تعاونی فعال در استان البرز در بخش‌های مصرف، مسکن و خدمات، تولیدی، کشاورزی و صنعت، اعتبار و حمل و نقل فعالیت دارند. 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.