البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
X

تسریع در روند بیمه ورزشکاران ، داوران و مربیان طالقان

مدیر صندوق بیمه روستائیان کشاورزان و عشایر استان البرز از تسریع در روند بیمه ورزشکاران ، داوران و مربیان ۱۸ تا ۵۰ ساله طالقانی خبر داد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، هادی بشیری با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان با عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

وی با توجه به لزوم تامین اجتماعی برای اقشار مختف جامعه گفت : تامین اجتماعی برای تمامی اقشار جامعه یک امر حیاتی بوده و نقش مهمی در آینده افراد بخصوص در زمان پیری و ناتوانی خواهد داشت.

بشیری با اشاره به امکان استفاده ورزشکاران از مزایای صندوق عنوان کرد : ورزشکاران ، داوران و مربیان ۱۸ تا ۵۰ سال  نیز در قالب مشاغل فصلی می توانند با کمک 70 درصدی دولت در پرداخت حق بیمه از مزایای بلند مدت صندوق شامل از کارافتادگی ، بازنشستگی و مستمری بازماندگان عضو صندوق شوند.

عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان نیز با استقبال از این طرح گفت : تامین اجماعی می تواند اهمیت و نقش بسزایی در آینده ورزشکاران ، داوران و مربیان خانواده آنان داشته باشد. 

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر ورزشکاران سنی بین ۱۸ تا ۵۰ سال دارند و مشمول بیمه اجباری نمی باشند، می توانند با تحت پوشش قرار گرفتن در این صندوق نسبت به آینده اطمینان خطر داشته باشند.

عباسی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان از طریق تبلیغات محیطی ، فضای مجازی و ….  جهت آشنایی هر چه بهتر مشمولان به معرفی صندوق پرداخته و متقاضیان را به کارگزار صندوق در این شهرستان معرفی خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.