البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

افتتاح پروژه مسکن مهر ۲۷۶ واحدی در کرج

با حضور استاندار البرز و مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، آیین افتتاح پروژه ۲۷۶ واحدی مسکن مهر شرکت تعاونی سازمان ملی استاندارد در کرج برگزار شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، آیین بهره برداری از پروژه ۲۷۶ واحدی مسکن مهر شرکت تعاونی سازمان ملی استاندارد کرج واقع در میدان استاندارد مجموعه ورزشی دکتر شریعتی ظهر امروز با حضور مجتبی عبداللهی استاندار و عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و هیئت عامل مدیره تعاونی مسکن استاندارد برگزار شد.

عبداللهی استاندار البرز در آیین افتتاح ضمن تشکر از تلاش هیئت عامل شرکت تعاونی مسکن استاندارد، بر ضرورت استفاده از تجربیات موفق تعاونی های برتر و توانمند در مسکن مهر در ساخت مسکن تاکید کرد و گفت: باید تعاونی ها در ساخت و تولید مسکن ورود کنند. تجربیات موفق مجموعه های تعاونی در گذشته برای ساخت مسکن مورد تعهد دولت باید پای کار بیاید.

استاندار البرز ضمن تاکید بر تکمیل و تامین خدمات مورد نیاز زیرساختی مانند انشعابات از سوی دستگاه‌های اجرایی استان گفت: دستگاههای اجرای خدمات رسان باید در تامین خدمات مورد نیاز مسکن به ویژه تعاونی های مسکن در تامین انشعابات مورد نباز و موارد ضروری پیشگام باشند.

نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه به ضرورت راه اندازی فوری تعاونی‌های مسکن در دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به راه ‌اندازی تعاونی‌های مسکن کارکنان مجموعه تحت امر خود اهتمام داشته و از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز می خواهم مقدمات ثبت قانونی تعاونی های مسکن را فراهم کند. دستگاه های اجرایی باید برای ساخت مسکن مورد نیاز کارکنان خود در قالب تعاونی های مسکن برنامه ریزی کنند.

پس از آیین افتتاح و بهره برداری از این مجموعه مسکن، استاندار البرز در منزل یکی از خانواده های مستقر در مسکن ۲۷۶ واحدی استاندارد حضور و با افراد خانواده دیدار و گفت و گو کرد.

پروژه مسکن مهر میدان استاندارد کرج که از سال ۱۳۹۲ برای اقشار کم درآمد پیش بینی شده بود با منابع تسهیلاتی در شهریور ماه سال جاری تکمیل و به بهره برداری رسید.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.