البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

لزوم ارتقای امکانات رفاهی و تفریحی به ویژه در محلات کم برخوردار

رئیس شورای شهر کرج احداث و راه اندازی پارک آموزش ترافیک را یکی از دستاوردهای مهم و قابل توجه دوره ششم شورا خواند و گفت: در بررسی متمم بودجه متمرکز بر احیای فضای سبز تاکید و اعتباری ویژه بر اساس نیاز محلات تخصیص دادند.


به گزارش البرز نیوز از البرز، جواد چپردار در آیین افتتاح بوستان «آموزش ترافیک» که با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولان انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات مدیران شهری ادوار گذشته بر لزوم هماهنگی و یکپارچگی در ارائه خدمات به شهروندان تاکید کرد و اظهار داشت: این پارک اولین پارک موضوعی آموزشی کودک در راستای فرهنگ ترافیک به خانواده ها و به ویژه کودکان است.

رئیس شورای  شهر کرج توسعه پارک های محله ای را جزو برنامه ها و استراتژی های شهرداری عنوان کرد و افزود: اعضای شورای شهر کرج در بررسی متمم بودجه متمرکز بر احیای فضای سبز تاکید و اعتباری ویژه بر اساس نیاز محلات تخصیص دادند.

چپردار به مشکل ترافیک در کلانشهر کرج و سایر کلانشهرها اشاره و گفت: با توجه به اینکه مبنای فرهنگ سازی آموزش می باشد بیشتر برنامه های این ‌پارک در قالب برنامه های متنوع، آموزشی برنامه ریزی شود.

رئیس شورای  شهر کرج بر لزوم ارتقاء امکانات رفاهی و تفریحی به ویژه در محلات کم برخوردار تاکید و بیان کرد: امیدواریم با اجرای این اقدامات و پروژه های دیگر که در دستور کار قرار دارد رضایت هرچه بیشتری شهروندان را کسب کنیم.

رئیس شورای  شهر کرج احداث و راه اندازی پارک آموزش ترافیک را یکی از دستاوردهای مهم و قابل توجه دوره ششم شورا خواند و گفت: شهرداری کرج برنامه ریزی برای احداث پارک های موضوعی همچون، قرآن، خانواده و کودک را با اولویت مناطق کم برخوردار انجام دهد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.