البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
X

شهرداری کرج لایحه حمایت از شرکت های دانش بنیان را به شورای شهر ارسال کند

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج خواستار ارسال لایحه ای از سوی شهرداری در راستای حمایت موثر و عملی از فعالیت شرکت های دانش بنیان در این کلانشهر شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، عمار ایزدیار با اعلام اینکه شهرداری کرج لایحه حمایت از شرکت های دانش بنیان را به شورای شهر ارسال کند،  اظهار داشت: نامگذاری عالمانه شعارِ سال از سوی رهبری نشان دهنده وظیفه و تکلیف مسئولان و نهادهایِ متولی در سال جاری مبنی بر تسهیل فعالیت شرکت های دانش بنیان به عنوان اهرمی بازدارنده در برابر تحریم ها و تحقق خودکفایی ملی است لذا مدیریت شهری کرج هم باید به نوبه خود گامی در این راستا بردارد.

وی افزود: به نظر می رسد که شهرداری با لحاظ معافیت پرداخت عوارض صنفی و نوسازی برای شرکت های دانش بنیان دارای معرفی نامه و مجوز از نهادهای ذیربط که قابل تمدید هم است، می تواند میزبانی مناسبی از این مجموعه ها که محصولِ ارزشمند علم و اندیشه و اختراعات را تولید می کنند، داشته باشد.

این مسئول اظهار کرد: همچنین شهرداری در لایحه ارسالی تخفیف مناسبی جهت هزینه عوارض صدور پروانه ساختمانی برای آندسته از شرکت های دانش بنیان که قصد احداث ساختمان جهت فعالیت های خود را داشته باشند، به شورای اسلامی شهر پیشنهاد دهد که قطعاً مورد مساعدت نمایندگان مردم قرار می گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه پارلمان شهری کرج اظهار کرد: انتظار داریم در مواردی که شرکت های دانش بنیان قادر به تامین نیازهای مطالعاتی، اجرایی و خدماتی مجموعه مدیریت شهری باشند، با هدف حمایت از نخبگان و دانشگاهیان و در راستای اعتلای خدمت رسانی به شهروندان، استفاده از خدماتِ این مجموعه ها در اولویت قرار گیرد و بتوانیم در تحقق شعار سال عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.