البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
X

بوستان آموزشِ ترافیک کرج در منطقه ۷ کرج افتتاح شد

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج گفت: بوستانِ «آموزش ترافیک» در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع به بهره برداری می رسد که ارزش ریالی پروژه افزون بر صد میلیارد ریال برآورد می شود.


به گزارش البرز نیوز، عباس کمالی روستا در آیین افتتاح بوستان آموزش ترافیک، با بیان اینکه این بوستان در مساحت ۱۳ هزار و ۲۰۰متر مربع در ضلع شمالی پارک گل نرگس احداث شده است، اظهار کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سنوات قبل حدود ۳۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده بود، عنوان کرد: با تاکیدات شهردار کرج مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام، اعتبارات لازم تخصیص و بوستان احداث شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج با اشاره به اینکه رسالت بوستان آموزش ترافیک، آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان و نوجوانان کرج است، عنوان کرد: امروز یکی از مهمترین برنامه کلانشهرها، کنترل و روانسازی ترافیک است. 

وی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر اینکه این بوستان پیش از این افتتاح شده بود، گفت: اینجا پیش از این فقط درخت کاشته شده بود و دیوارکشی داشت و اقدامات دیگری همچون آماده سازی بوستان، رنگامیزی پیست دوچرخه، جدولکشی، نصب تابلوهای انتظامی، استوانه انتظامی، ساختمان نگهبانی، دوربین تحت شبکه و … از جمله اقداماتی بود که برای افتتاح پروژه انجام شد.

کمالی روستا در بخش دیگری به پروژه های عمرانی در دست احداث در منطقه هفت اشاره کرد و افزود: بهسازی و جمع آوری کانال حیدرآباد که ۳۰ درصد پروژه انجام شده است و در سال جاری به پایان خواهد رسید، پارک معراج به مساحت دو هکتار که حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی به بهره برداری می رسد و پروژه اتصال بلوار باغستان به جاده آتشگاه که به زودی آغاز می شود از جمله پروژه های در دست احداث است.

در این پارک جنبه های آموزشی در حوزه های شناختی، حرکتی و خلاقیت کودکان در نظر گرفته می‌شود. طراحان این پارک در تلاش اند از طریق بازی و تفریح در کنار رشد جسمانی، رشد ذهنی و عاطفی کودکان را در بحث راهنمایی و رانندگی نیز ارتقاء بخشند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.