البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

برخی از پروژه عمرانی در محمد شهر البرز افتتاح شد

پروژه های مرکز مدیریت بحران، ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی و سرای محله در محمدشهر با حضور استاندار البرز، فرماندار کرج، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز و شهردار و اعضای شورای این شهر، افتتاح شد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح مرکز مدیریت بحران، ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی و سرای محله در محمدشهر کرج گفت: جای خرسندی دارد که امروز پروژه های مهمی در شهر محمد شهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: شهرداری ها باید در راستای پیش بینی و پیشگیری از بحران های احتمالی، تدابیر لازم را داشته باشند.

عبداللهی گفت: همچنین ضرورت دارد که شهرداری ها دامنه فعالیت های خود را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی گسترش دهند.

وی افزود: جلب مشارکت های مردمی به منظور احصا و حل مسائل محله ها از طریق فرهنگسراها و سراهای محلات مسیر می شود.

                                                  تخصیص ۳۶۶ میلیارد بودجه مدیریت شهری محمدشهر

مهرداد حسن زاده، شهردار محمد شهر کرج نیز در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری ۳۶۶ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری محمد شهر اختصاص داده شده که رویکرد مدیریت شهری حرکت به سمت کسب منابع درآمدی پایدار است.

وی ضمن تشریح ۳ پروژه افتتاح شده گفت: سالن چند منظوره قرارگاه پشتیبانی مدیریت بحران با زیر بنای سه هزار و ۱۷۰ متر مربع در ۲ طبقه یکی از پروژه های گشایشی است که با صرف ۹.۳ میلیارد تومان، افتتاح شد.

حسن زاده افزود: این پروژه که از سال ۱۳۹۷ عملیات اجرایی آن آغاز شده بود، به عنوان یک پروژه نیمه تمام در هشت ماه  گذشته تکمیل و اکنون به بهره برداری رسیده است.

شهردار محمدشهر گفت: ۴.۳ میلیارد تومان از اعتبارات این پروژه از محل بودجه ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز و مابقی آن از محل اعتبارات شهرداری محمد شهر تامین شده است.

حسن زاده با اشاره به دومین پروژه تصریح کرد: افتتاح سرای محله شهدای سلامت محمدشهر دومین پروژه بود که عملیات ساخت آن با زیر بنای سه هزارو ۱۷۰ متر مربع در ۲ طبقه از سال ۱۳۹۲ آغاز شد و اکنون با اهتمام شورای ششم محمد شهر آماده بهره برداری قرار گرفت.

شهردار محمدشهر افزود:: اعتبار احداث سرای محله شهدای سلامت محمد شهر ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود.

وی با اشاره به سومین پروژه افتتاح شده از ایستگاه سوم آتش نشانی محمدشهر نام برد که با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و اعتبار ۶.۳ میلیارد تومان افتتاح شد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.