البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
X

بانک های خصوصی باید با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همراه باشند

استاندار البرز نسبت به فعالیت بیشتر بانک های خصوصی و همراهی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، تاکید کرد.


به گزارش البرز نیوز از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه البرز در پرداخت تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، رتبه نخست کشور را دارد، افزود: از همراهی بانک ها بسیار قدردانی می کنیم ولی باید بانک های خصوصی نیز فعال تر شوند.

وی ادامه داد: باید با خردجمعی و رویکرد مثبت به حل مسائل و موضوعات بخش خصوصی بپردازیم تا بتوانیم تولید و اشتغال بیشتری را در البرز داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ضرورت دارد که حمایت ویژه‌ای از مشاغل خانگی و به خصوص اشتغال در روستاها حمایت شود و باید باید در این امر ورود جدی داشته باشند.

عبداللهی گفت: اراضی شهرک های صنعتی بسیار ارزشمند هستند و باید در راستای ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی مورد بهره برداری قرار گیرند و اراضی که مدت ها است خریداری شده ولی همچنان فعالیتی در آنها صورت نگرفته، طبق قانون تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به وضعیت بازار، افزود: با توجه به رصدها و بازدیدهای مستمر، تمامی کالاهای مورد نیاز مردم به وفور در بازار موجود است بنابراین نباید اجازه ایجاد اختلال و تشنج در عرضه کالا را به متخلفان بدهیم.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.