البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

تصمیمات شورای عالی کار خط قرمز کارگران است

دبیر اجرایی خانه کارگر گفت: از نمایندگان کارگر در شورای عالی کار، انتظار می رود در مقابل زیاده خواهی ها، ایستادگی کنند و بدانند که تصمیمات شورای عالی کار خط قرمز کارگران است.


فرشاد اوجانی در گفت و گو با البرز نیوز اظهار داشت: با توجه به هفته کارگر و‌ روز ۱۱ اردیبهشت، ذکر علت نام گذاری این روز بر اساس رسیدگی و پاسخ به مشکلات قشر شریف کارگر، جا دارد عمده ترین مشکل جامعه کار و تلاش، مطرح و رسیدگی شود.

وی با عنوان اینکه کارگران بازوان حرکت هر جامعه هستند، گفت: افزایش دستمزد ۵۷/۴درصدی که با حداقل های قانونی چند میلیونی فاصله دارد و این در شرایطی است که کارگران به علت تورم لجام گسیخته حاکم بر شرایط اقتصادی کشور به سختی زندگی خود را می گذرانند. زندگی که در سال‌های اخیر فقر مطلق به همراه خود داشته اما در این شرایط، عده‌ای به خودشان اجازه  می دهند برای کاهش حداقل دستمزد پس از مصوبه شورای عالی کار در پی رایزنی با برخی از مقامات و حتی با تعدیل نیرو و اخراج کارگران، قدرت نمایی می کنند و واکنش منفی نشان داده اند.

اوجانی افزود: از نمایندگان کارگر در شورای عالی کار، انتظار می رود در مقابل زیاده خواهی ها، ایستادگی کنند و بدانند که تصمیمات شورای عالی کار، خط قرمز کارگران است.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.