البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

۱۰۷ پایگاه بهزیستی برای جمع‌آوری فطریه در استان البرز پیش بینی شده است

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: ۴۲۸ صندوق در قالب ۱۰۷ پایگاه جمع‌آوری فطریه در روز عیدسعید فطر در استان البرز مستقر می‌شود.


به گزارش البرز نیوز از البرز، وجیهه محمدی فلاح، اظهار داشت: براساس فتوای مراجع تقلید، مؤمنان روزه‌دار می‌توانند زکات فطره و کفاره خود را به سازمان بهزیستی که متولی افراد دارای معلولیت، کودکان و زنان بی‌سرپرست و آسیب‌دیدگان اجتماعی است  پرداخت کنند.

وی با اشاره به شیوه‌های دریافت فطریه آنلاین از سوی بهزیستی افزود: شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی البرز  به شماره کارت 6367957055485077 و یا شماره حساب 4181034541961324 با شماره شبای IR330100004181034541961324 آماده دریافت کمک‌های مردمی به بهزیستی استان البرز است.

وی اضافه کرد : همچنین پرداخت از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵* از جمله شیوه های جذب وجوهات فطریه بهزیستی البرز بصورت آنلاین است و مردم می‌توانند با تکمیل فرم‌های این بخش، مبلغ اهدایی خود را برای مصرف خاص تعیین کنند تا فقط در همان مورد هزینه شود.

محمدی فلاح افزود : همچنین ۴۲۸ صندوق در ۱۰۷ پایگاه شامل فطریه عام، سادات ، کفاره عمد،کفاره غیر عمد در این استان برای جمع آوری فطریه مردم پیش بینی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: ۶۷ پایگاه در کرج،  ۹ پایگاه فردیس، ۱۰ پایگاه در ساوجبلاغ، ۵ پایگاه در اشتهارد، ۷پایگاه در نظرآباد و ۷ پایگاه در طالقان ۲ پایگاه در چهارباغ آماده جمع آوری فطریه  هستند.

وی گفت: تمام موسسات خیریه ای که مجوز خود را از بهزیستی دریافت کرده اند اگر قصد جمع آوری زکات فطریه را دارند باید دارای مجوز جلب و جذب باشند و همچنین برای استقرار پایگاه جمع آوری فطریه باید دارای مجوز بهزیستی و شورای زکات استان البرز باشند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.