البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
X

رأی موافق اعضای شورای شهر کرج به لایحه حمایتی از اماکن ورزشی و فرهنگی

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: شورای شهر کرج برای حمایت از اماکن استیجاری فرهنگی و ورزشی شهرداری لایحه تمدید قرارداد این اماکن را تا پایان سال ۱۴۰۲ به تصویب رساندند.


به گزارش البرز نیوز از البرز؛ علی قاسم پور در پایان چهل و یکمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه دو لایحه دو فوریتی ارائه شده از سوی شهرداری به تصویب رسید که یکی از آنها به سازمان فرهنگی و دیگری هم به سازمان حمل و نقل بار و مسافر مرتبط بود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج به لایحه دوفوریتی سازمان فرهنگی اشاره و تصریح کرد: تعدادی اماکن و سالن ورزشی در اختیار سازمان فرهنگی شهرداری قرار دارد که طی دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در مقاطع مختلف تعطیل و متحمل ضرر و زیاد اقتصادی زیادی شدند.

قاسم پور تاکید کرد: در شش پیکی که از زمان شیوع کرونا پشت سرگذرانده‌ایم، به دلیل تعطیلی پی در پی فضایی که اجاره کرده بودند، نتوانسته‌اند از پس پرداخت اجاره‌های تعیین شده برآیند.

سخنگوی شورای شهر کرج با بیان اینکه این لایحه بعد از تایید از سوی کمیته انطباق برای اجرا به شهرداری ابلاغ می‌شود، ادامه داد: البته شرایط تمدید قرارداد آنها بسته به شرایط و جدولی که سازمان فرهنگی ارائه کرده متفاوت است.

 وی از  افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی در کرج خبر داد و گفت: در جلسه رسمی شورای شهر لایحه سازمان حمل ونقل بار و مسافر به موضوع افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس در سال آینده اشاره داشت که با تصویب این لایحه، کرایه تاکسی در خطوط مختلف کرج ۳۰ درصد و کرایه اتوبوس هم در بخش خصوصی و هم سازمانی ۲۰ درصد اضافه می‌شود.

سخنگوی شورای شهر کرج در بخش دیگری از این نشست به تاکید شورای ششم بر شفافیت و صداقت اشاره کرد و گفت: اعضای شورای ششم در اولین روزهای کاری خود با انتشار هزینه‌های تبلیغاتی خود نشان دادند که به اصل شفافیت اعتقاد دارند.

وی با بیان اینکه شورای ششم طی این چند ماهی که از فعالیتش می‌گذرد، در موارد گوناگون در مسیر عمل به این باور گام برداشته‌، توضیح داد: با نگاهی به عملکرد دوره‌های قبل مدیریت شهری در بحث شفافیت می‌توان به تغییرات ایجاد شده در این دوره پی برد و البته که تا رسیدن به نقطه مد نظر هنوز فاصله زیادی داریم.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.