البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
X

ایجاد شهرک دانش بنیان در استان البرز، آرزوی ماست/از مراکز تحقیقاتی بخش خصوصی حمایت می کنیم

رئیس پارک علم و فناوری البرز با اعلام آمادگی فراهم کردن بستر حضور همه جانبه بخش خصوصی در پارک علم و فناوری البرز، گفت: موفقیت در امر تجاری سازی که از ماموریت های پارک های علم و فناوری و مراکز رشد فناوری است با تعامل، همکاری و مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر است.


به گزارش خبرنگار البرز نیوز از البرز، مهدی عباسی، امروز در دومین رویداد استارتاپی بتن و صنعت ساختمان که در شرکت ساختمانی آپتوس ایران در کرج برگزار شد، اظهار کرد: نگاه پارک علم و فناوری البرز توسعه همکاری پارک علم و فناوری البرز با مراکز تحقیق و توسعه  صنایع مختلف به ویژه شرکت های فعال در بخش خصوصی است .

رئیس پارک علم و فناوری البرز گفت: مراکز تحقیق و توسعه صنایع با هدف هرچه بیشتر تجاری سازی فناوری و اشتغالزایی از سوی این پارک مورد حمایت قرار می گیرد.

وی ادامه داد:  موفقیت در امر تجاری سازی که از ماموریت های پارک های علم و فناوری و مراکز رشد فناوری است با تعامل، همکاری و مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر است و ما آمادگی کامل داریم بستر حضور همه جانبه بخش خصوصی و شرکت های مختلف را در پارک علم و فناوری البرز فراهم  کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به ظرفیت شهرک‌های صنعتی در استان البرز اظهار کرد: یکی از آرزوهای ما ایجاد شهرک دانش بنیان  است.

وی تاکید کرد : صنایع و شرگت های خصوصی با استفاده از طرح های فناورانه باید بسترها را برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان دانشگاهی هرچه بیشتر فراهم کنند تا ورود نسل جوان رشد خوبی در حوزه اقتصاد داشته باشیم.

طرح های روکش بتن نورانی،پوشش آبگریز،سنگ‌مصنوعی سبک،نانو تیتانیوم‌،تولید کفپوش با سیمان گوگردی،تولید بلوک سبک‌ با فوم بتن  در دومین رویداد استارتاپی بتن و صنعت ساختمان در شرکت ساختمانی،تولیدی و پژوهشی آپتوس ایران ارایه شد.

شرکت ساختمانی تولیدی و پژوهشی آپتوس ایران میزبان دومین رویداد استارتاپی بتن و صنعت ساختمان در کرج بود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.