از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

از خوش‌مصرفی تا سفیر مدیریت مصرف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، خانم احدی با بهره‌گیری از راهکار‌های ساده‌ای همچون خاموش کردن لامپ‌های اضافی، استفاده بهینه از وسایل سرمایشی و پرهیز از اسراف در مصرف آب، توانسته است مصرف انرژی خانواده را همواره در محدوده الگوی تعیین‌شده نگه دارد.
حسینی کارشناس ترویج فرهنگ مدیریت مصرف نیز با اشاره به سوابق مصرف این خانواده، اعلام کرد: بررسی قبض‌های برق نشان می‌دهد مصرف خانواده خانم احدی طی سال‌های اخیر همواره کمتر از الگوی مصرف بوده و به همین دلیل به عنوان «سفیر مدیریت مصرف» معرفی شده‌اند.
تجربه این خانواده نشان می‌دهد که با رعایت نکات ساده و مشارکت همه اعضای خانواده، می‌توان ضمن کاهش هزینه‌ها، در حفظ منابع ملی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه نیز نقش مؤثری ایفا کرد.

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *