به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، مدیر مخابرات منطقه البرز با اشاره به گلایه مردم از ایجاد اختلال در شبکه مخابراتی گفت: انجام عملیات کابل برگردان و توسعه فیبر نوری از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده است و قطعی ها با اطلاع رسانی به شهروندان انجام می شود.
منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما





