
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، علی شیرین زاد نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در نخستین جلسه شورای آموزش استان گفت: با توجه به شرایط فعلی برای بالا رفتن حقوق و مزایای فرهنگیان باید تلاش مضاعفی در سطح دولت و مجلس صورت بگیرد اگرچه در این زمینه اقداماتی انجام شده است.
او افزود: با توجه به تعطیلی مدارس باید از شرایط پیش آمده برای رفع برخی مشکلات و کاستیهای مدارس استان بهره برداری کرد. همچنین در زمینههای حقوقی باید اقدامات لازم به ویژه برای برخی مدارس که معارض دارند صورت گیرد تا در بین شرایط کمبود فضای آموزشی مدارسی که معارض دارند را از دست ندهیم.
شیرین زاد گفت: یکی از این نمونهها مدرسه شهید رحیمی فردیس است که باید اقدامات لازم برای رفع مشکلات حقوقی آن انجام شود. برای رفع مشکلات حقوقی نیاز است تا کمیته حقوقی در استان شکل گیرد.
او تصریح کرد: موضوع جابجایی معلمان نیز باید با دقت بیشتری انجام شود و از ظرفیتهای موجود برای بهبود شرایط کاری معلمان در مناطق مختلف استفاده کرد.
منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما





