از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

گرامیداشت شهدای مدرسه طیبه میناب در باغ لاله‌های روستای ولیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین گرامیداشت یاد و خاطره ۱۶۸ شهید دانش‌آموز مدرسه طیبه میناب، در باغ لاله‌های روستای ولیان از بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ با حضور خانواده‌های شهدا، جمعی از مسئولان محلی، فرهنگیان و مردم شهیدپرور برگزار شد. 

در این مراسم که با اجرای سرود، قرائت قرآن و سخنرانی همراه بود، شرکت‌کنندگان یاد کودکان و نوجوانانی را گرامی داشتند که در نهم اسفند ماه ۱۴۰۴ بر اثر حمله رژیم کودک‌کش آمریکایی و صهیونیستی به مدرسه طیبه میناب به شهادت رسیدند. 

دانش‌آموزان ولیانی در خلال این برنامه، بر مظلومیت و بی‌گناهی شهدای دانش‌آموز مینابی تأکید کردند و پیمان بستند که راه آن شهیدان را ادامه دهند و یادشان را زنده نگه دارند. 

در بخش دیگری از مراسم، سخنرانان ضمن یادآوری جنایات دولت‌های متخاصم در حملات به مراکز آموزشی، شهدای دانش‌آموز را نماد ایثار، مقاومت و بیداری ملت ایران دانستند. 

گفتنی است، روستای ولیان از بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ تاکنون ۲۶ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *