
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، استانداری البرز گفت: فعالیت تمام وزارتخانهها، سازمانها و دستگاههای اجرایی مستقر در استان البرز از روز چهارشنبه مورخ ۵ فروردین۱۴۰۵ تا پایان ایام نوروز با حضور ۲۰ درصد از کارکنان بهصورت حضوری با نظر مقام ارشد دستگاه انجام میشود و بانوان (به جز موارد خاص اعلام شده) تا اطلاع ثانوی دور کار هستند.
واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان، شهرداریها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی و همچنین مدیران روابط عمومی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.
تمام ردههای مدیریتی استان البرز نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.
منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما





