
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، آیین معنوی محفل نورانی انس با قرآن کریم در ادامه برنامههای گسترده قرآنی ماه مبارک رمضان، با استقبال پرشور مردم، بهویژه نوجوانان و جوانان همراه بود و فضای شهرستان را معطر به عطر کلام وحی کرد.
امام جمعه ساوجبلاغ گفت: بیش از یکهزار دانشآموز و علاقهمند به قرآن کریم در طرحهای جزءخوانی و قرائت شرکت کردهاند و در حال حاضر نیز ۷۰۰ محفل جزءخوانی قرآن کریم در مساجد سطح شهرستان در حال برگزاری است؛ آماری که نشاندهنده پویایی و گسترش فرهنگ قرآنی در ساوجبلاغ است.
حجتالاسلام مختاری، در این مراسم با تأکید بر اهمیت ترویج معارف الهی گفت: «انس با قرآن باید از سنین پایین در میان نوجوانان نهادینه شود و مساجد بهترین پایگاه برای تربیت قرآنی نسل آینده هستند.» این برنامهها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما




