
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز البرز، سلیمان رزاقی گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان مرکز بهداشت و اتاق اصناف این شیرینیهای تاریخ مصرف گذشته را در بازرسی از یک قنادی کشف کردند گزارش این تخلف برای رسیدگی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
رزاقی بیان کرد: واحدهای صنفی موظف هستند مواد غذایی را مطابق استانداردهای بهداشتی عرضه کنند و از فروش محصولات تاریخ مصرف گذشته خودداری کنند.
وی گفت: نظارت و همکاری بین مردم و مسئولان، بهترین راه برای حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از عرضه محصولات ناسالم است و این اقدام نمونهای از اهمیت نظارت بر سلامت مواد غذایی و تلاش برای جلوگیری از عرضه محصولات غیرمجاز به مصرفکنندگان است.
منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما




