از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

استان البرز ۳۱ هزار نفر نیرو در ادارات کم دارد

استان البرز ۳۱ هزار نفر نیرو در ادارات کم دارد
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز البرز، عبداللهی شورای اداری شهرستان اشتهارد با حضور معاون رئیس‌جمهور  با اشاره به جمعیت رو به رشد استان و مهاجرت گسترده به البرز، گفت: با وجود تلاش‌های انجام شده در زیرساخت‌های استان از سال ۱۳۸۹ تاکنون، هنوز با کمبود‌های جدی مواجه هستیم. جمعیت استان ما اکنون بیش از چهار میلیون نفر است و در برخی شهر‌ها مانند کمالشهر و محمدشهر، جمعیت به ۲۰۰ هزار نفر رسیده است، در حالی که این مناطق هنوز به شهرستان مستقل تبدیل نشده‌اند.
 
وی افزود: استان البرز در ادارات خود با کمبود ۳۱ هزار نفر نیرو مواجه است و این کمبود مشکلات جدی در ارائه خدمات به مردم ایجاد می‌کند؛ بنابراین درخواست ما این است که با توجه به اهمیت اداره نیروی انسانی و جایگاه ارشد استان، این نیرو‌ها در اسرع وقت تأمین شوند و ساختار اداری استان تقویت شود.
 
استاندار البرز با بیان اینکه دولت به موضوع معیشت مردم توجه ویژه دارد، گفت: اولویت دولت معیشت، سلامت و درمان مردم است و امیدواریم با ادامه این نگاه، رضایتمندی عمومی در استان افزایش یابد.
 
عبداللهی همچنین بر ضرورت حمایت از نیرو‌های اداری، نظامی و کارگری تأکید کرد و گفت: برای اینکه مردم خدمات مناسب دریافت کنند، ابتدا باید مشکلات و معیشت مدیران و کارکنان حل شود. ما انتظار داریم با تقویت ساختار اداری و تفویض اختیارات لازم، اداره‌ها بتوانند به بهترین شکل عمل کنند.
 
وی از پیگیری‌های دولت در زمینه افزایش حقوق و مزایای کارکنان و تلاش برای بهبود زیرساخت‌های شهری قدردانی کرد و اظهار داشت: با حمایت‌های شما و نگاه ویژه به استان البرز، امیدواریم بسیاری از مسائل اداری و توسعه‌ای حل شود و شهر‌های اشتهارد، محمدشهر و کمالشهر به شهرستان مستقل ارتقا یابند.

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *