از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

انتقال آب زیاران به بیلقان ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد

 انتقال آب زیاران به بیلقان تا ۱۵ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مجتبی عبداللهی در این بازدید که روز شنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۴ صورت گرفت، گفت: حدود یک‌ ماه و نیم است که بخشی از آب برداشت‌شده در استان البرز به تهران منتقل شده و با تکمیل این طرح، انتقال کامل محقق خواهد شد. این همدلی و انسجام میان دستگاه‌ها و پیمانکاران، سرعت فوق‌العاده‌ای به اجرای کار بخشیده است.
استاندار البرز با اشاره به دیگر طرح‌های زیربنایی در استان گفت: بخشی از مسیر خط انتقال آب از کنار اتوبان گذر کرده و با وجود دشواری‌های فنی، خللی در روند کار ایجاد نشده است. همچنین تلاش می‌کنیم کنارگذر شمالی نیز تا پایان آذرماه با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری برسد.
وی  تأکید کرد: این طرح نشان داد که با همدلی ملی و استانی می‌توان طرح‌های مهم را در موعد مقرر یا حتی زودتر به سرانجام رساند.

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *