از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

آتش سوزی در محمد شهر دو مصدوم برجای گذاشت

آتش سوزی در محمد شهر دو مصدوم برجای گذاشت
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، شعله‌های آتش، ظهر امروز یک واحد فست‌فود در خیابان بختیاری محمدشهر را در بر گرفت و در این حادثه، دو نفر از شهروندان دچار مصدومیت شدند و به بیمارستان منتقل شدند.
احمد مهدوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: گزارش این آتش‌سوزی در ساعت ۱۳:۱۶ دقیقه روز هفتم شهریور ماه به مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز واصل شد. کارشناسان این مرکز بلافاصله به محل حادثه در خیابان بختیاری محمدشهر اعزام شدند.
مهدوی افزود: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی حیاتی در محل حادثه توسط کارشناسان اورژانس البرز، دو مصدوم این حادثه برای ادامه درمان و مراقبت‌های تکمیلی، به بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر منتقل شدند.
 
 
 

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *