البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
X

مشارکت های بزرگ زمینه را برای اصلاحات فراهم می کند

سردار فتح اللهی در گفت وگو با خبرنگار البرز نیوز با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: چرا امروز دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفته تا حضور و مشارکت مردم در این رویداد سیاسی کم باشد، زیرا ما زنده و متحرک هستیم وگرنه موجود ضعیف که تمرکز نمی‌خواهد و به راه اندازی ۱۶ هزار سایت نیاز ندارد، بنابراین ایران قوی‌تر از قبل شده که دشمن این همه برای عدم حضور و مشارکت مردم تلاش می‌کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: فردا روز مهم و تربیتی ترین کار یعنی حضور پرشور پای صندوق‌های رأی است. یکی از گرفتاری‌های ما این است که قدر جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دانیم زیرا ما حق انتخاب مسؤولان رده بالای مملکت خود را داریم اما قدر نمی‌دانیم در حالی که اگر در عربستان باشیم متوجه اهمیت موضوع می‌شویم.

وی گفت: رأی ندادن هم نوعی رأی دادن است، عده‌ای تحلیلی از شرایط موجود ندارند و منفعل هستند و با برگه‌های سفید، اختیار انتخاب را به دیگری می‌دهند. رأی ندادن نه تنها هیچ منفعتی ندارد، بلکه به ضرر کشور و مردم است، لذا باید هم خودمان در این رویداد سیاسی شرکت و از این ناموس ملی محافظت کرده و هم دیگران را تشویق کنیم تا با انتخاب اصلح صالحان را وارد مجلس کنند.

فتح اللهی در پایان خاطرنشان کرد: سرعت کم اما مسیر درست است پس باید با اعتماد به نفس از رأی خود دفاع کنیم زیرا مشارکت‌های بزرگ، زمینه را برای اصلاحات فراهم می‌کند، آن وقت است که ما می‌توانیم از نماینده‌ای که با رأی ما راهی مجلس شده مطالبه گری کنیم و از او بخواهیم که اقدامات خود را در راستای رفع مشکلات مردم بیان کند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.