البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

آماده باش راهداری البرز تا آخرین ساعت برگزاری انتخابات

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار البرز نیوز با اشاره به اینکه از اواسط صبح پنج شنبه بارش‌ها در استان البرز متوقف شد اما در قسمت‌هایی شاهد وقوع کولاک بودیم، عنوان کرد: نیروهای راهداری از اول صبح پاکسازی محورهای البرز به ویژه مناطق کوهستانی مانند بالا طالقان و پایین طالقان، مناطق روستایی گچسر، بخش چندار ساوجبلاغ و اشتهارد را آغاز کردند.

وی بیان کرد: نیروهای راهداری تاکنون مشغول پاکسازی محورهای البرز بودند و طی تماسی که با فرمانداران و بخشداران مناطق مذکور داشتیم، در حال حاضر هیچ راه مسدودی در استان نداریم. با توجه به برودت هوا و یخ زدگی در سطح محورها، نیروهای راهداری فردا جمعه از اوایل صبح پاکسازی و نمک پاشی محورها را آغاز و در صورت مسدود شدن محوری با کولاک، آن را بازگشایی می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه از ساعت هشت صبح فردا محورهای استان برای انتقال صندوق‌ها به شعب اخذ رأی آماده هستند، از آماده باش راهداری البرز تا آخرین ساعت برگزاری انتخابات خبر داد و عنوان کرد: از مردم استان درخواست می‌شود با شور و اشتیاق پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در تعیین سرنوشت آینده کشور سهیم باشند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.