البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
X

ایجاد فضای مناسب برای ساماندهی و بازپروری کودکان کار و خیابان

به گزارش خبرنگار البرز نیوز، عمار ایزدیار عصر سه شنبه در پایان یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه رسمی شورا گفت: در راستای حمایت از کودکان کار و خیابان، مدیریت شهری کرج مبلغ ۱۰ میلیارد ریال تخصیص داد تا فضایی مناسب در بخشی از محوطه مجاور سوله شهید فخری زاده ایجاد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: همچنین در جلسه امروز شورا، مشکل شرکت تعاونی فلات قاره که از سال‌های دور بلاتکلیف مانده بود و پیش تر در کمیسیون شهرسازی و معماری شورا بررسی شده بود، با تصویب اعضای شورا مرتفع شد و مراحل اداری رفع مشکل آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: از طرح تفصیلی جاری شهر کرج، مدت زیادی گذشته که عملاً کارایی مطلوب خود را از دست داده است لذا در جلسه امروز، پرونده‌های متعددی جهت استفاده از ظرفیت مازاد بر طرح تفصیلی در برخی املاک مطرح شد که مورد موافقت قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: شهرداری تا پایان سال جاری نسبت به ارسال پرونده‌ها به کمیسیون ماده ۵ شورای عالی شهرسازی و معماری اقدام خواهد کرد و همچنین پس از انجام مراحل اداری، صدور پروانه انجام خواهد شد.

ایزدیار از اجرایی شدن لایحه حمایت از کارکنان مشاغل سخت و زیان آور شاغل در مجموعه مدیریت شهری خبر داد و افزود: پس از ابلاغ فرمانداری به شورا، امروز این مکاتبه در صحن علنی شورا قرائت شد و پس از ابلاغ قانونی به شهرداری، همکارانی که تمایل به بازنشستگی دارند می‌توانند از سیاست‌های تشویقی و مزایای این مصوبه استفاده کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در پایان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان انتخابات آتی، از عموم هم‌وطنان به ویژه شهروندان شهر کرج دعوت کرد تا با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی، بیعت مجددی با آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.