البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

ارتقای همکاری‌های ایران و روسیه بر اساس شاخص‌های علمی

به گزارش خبرنگار البرز نیوز، آنتون شالایف شامگاه سه شنبه در نشست مشترک با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران که در سالن اجتماعات این سازمان واقع در کرج برگزار شد، گفت: برای ارتقای همکاری‌ها و تعاملات بین روسیه و ایران در زمینه‌های تجاری، سرمایه گذاری، صنعت و … نباید خلأ و شکافی در این زمینه وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید تعاملات را به سمت کمال ببریم، عنوان کرد: همچنین باید به سمت انطباق استانداردها و صدور گواهینامه‌های جدید پیش برویم و گواهینامه‌های یکدیگر را به رسمیت بشناسیم. همچنین به منظور ارتقای سطح همکاری‌های تجاری و صنعتی باید مطابق با شاخص‌های علمی و استانداردهای جدید عمل کنیم.

رئیس آژانس قانونگذاری فنی و اندازه شناسی روسیه با اشاره به بازدید خود از برخی صنایع بزرگ ایران، سطح بالای دستیابی و تعامل برای گسترش دانش و رعایت مقیاس‌های واقعی علمی بیان کرد: این صنایع باید به سمت همگرایی و انطباق استانداردها و ایجاد تعاملات صنعتی جدید بروند.

شالایف عنوان کرد: برنامه ریزی شده که در زمینه استانداردسازی صنعت حلال، آموزش و موضوعات علمی، تجاری و تولیدی نقشه راهی برای آینده همکاری‌های دو کشور ترسیم شود.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.