البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

آمادگی مجتمع‌های خدمات رفاهی البرز برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، سید علی موسوی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای انجام سفرهای نوروزی باید تلاش کنیم با ارائه بهترین خدمات میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشیم که در این راستا ۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان البرز فعالیت دارند.

وی افزود: برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز نظارت ویژه‌ای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمع‌ها انجام می‌شود. در این بازدیدها وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

موسوی، نصب بنر اطلاع‌رسانی و درج شماره ۳۰۰۰۷۰۷۰، ۳۰۰۰۱۴۱ و شماره مدیر داخلی مجتمع‌های خدماتی برای ارتباط بیشتر با کاربران جاده‌ای و ارائه دستورالعمل برای فعالیت شبانه‌روزی غرفه تجاری و خدمات‌رسان از قبیل فروشگاه و جایگاه مجتمع‌ها را از جمله اقداماتی دانست که برای استقبال از مسافران نوروزی در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: برای این ایام نحوه کشیک‌های نوروزی مجمتع‌های خدماتی رفاهی نیز تعیین و کمیته استانی نظارت بر مجتمع‌ها برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به کاربران جاده‌ای تشکیل شده است.

موسوی بیان کرد: با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان تدابیری اتخاذ شده که هنگام نماز مغرب، اذان در مجتمع‌های خدماتی – رفاهی پخش و بین روزه‌داران افطاری رایگان توزیع شود. کارگروه ویژه‌ای نیز از دستگاه‌های نظارتی نظیر اماکن، تعزیرات، استاندارد، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت این اداره کل تشکیل شده که اقدامات نظارتی خود را آغاز کرده‌اند و این نظارت‌ها تا پایان طرح نوروزی به صورت روزانه انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.