البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

توجه نامزدها به مر قانون/ کاندیداها الگوی اخلاق باشند

به گزارش خبرنگار البرز نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج ضمن تبریک سالگشت ولادت باسعادت خاتم الاوصیا، لنگر آسمان و زمین و وعده تضمین شده الهی گفت: ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که امام از ما راضی باشد که در این صورت نگران هیچ چیز در دنیا نیستیم.

وی مطرح کرد: برای اینکه بفهمیم امام عصر (عج) از ما راضی است و ما را دوست دارد باید از قاعده گواهی دل استفاده کنیم. بحث فقط بر سر محبت نیست، همه به امام خود محبت داریم اما باید کاری کنیم که ایشان نیز ما را دوست داشته باشد و محبوب دل امام باشیم. در این راستا اولین کار این است که آزار و اذیتی از سمت ما به امام نرسد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اطاعت از امام و اقدام به انجام اعمال شایسته را دیگر راه‌های محبت امام به ما دانست و از مردم خواست در طول شبانه روز زمانی را به این حضرت اختصاص دهند و عنوان کرد: موضوع مهدویت و امام زمان (عج) تک بعدی نیست و روز ولادت حضرت مهدی (عج) روز جهانی مستضعفان هم نامگذاری شده است.

آمریکا ریشه بحران و گسترش دهنده ناآرامی‌ها در جهان است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی یکی از راهبردهای تحقق روز جهانی مستضعفان را تشکیل هسته‌های مقاومت دانست که به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های امام راحل ایجاد شد و افزود: خط مقاومت توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت و قدرتمند و امروز به جریان مقاومت تبدیل شده که همه مستکبران عالم را عصبانی کرده است.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: امروز در جهان معلوم شده که آمریکاست که نمی‌گذارد جنگ و جنایت و کودک کشی تمام شود و ریشه بحران و گسترش دهنده ناآرامی‌ها در جهان و منطقه است. این چه سازمان ملل و شورای امنیتی است که نمی‌تواند جلوی افراطی گری آمریکا و جرثومه‌ای که امنیت جهانی را به خطر انداخته است را بگیرد؟

وی متذکر شد: ای سران کشورهای عضو لااقل قیام کنید و سازمان ملل را از دست آمریکا نجات دهید. تا زمانی که آنها به این اقدامات خود ادامه دهند، اقدام عاجل ما نمازگزاران در روزهای جمعه لعن بر آنهاست. از سوی دیگر رژیم غاصب صهیونیستی نیز خود قبول کرده که در ورطه‌ای افتاده که آن را نابود خواهد کرد.

چرا رژیم صهیونیستی نتوانست حتی یک نفر از اسرای خود را آزاد کند؟

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: امروز پس از این همه مدت جنایت با اهداف مشخص شده، باید از رژیم غاصب صهیونیستی سوال کرد که چرا نتوانست حماس را از بین ببرد با اینکه ۳۰ هزار نفر از بی گناهان را به شهادت رساند و همچنین چرا نتوانست حتی یک نفر از اسرای خود را نیز آزاد کند؟ مسیری که آغاز شده نابودی قطعی آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با اشاره به اینکه سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) روز تجلیل از سربازان گمنام ایشان است، ضمن خداقوت به این سربازان که از صمیم قلب در گمنامی جهاد می‌کنند، گفت: یکی از اضلاع مهم امنیت در کشور هوشمندی، اشراف و اقدامات به موقع دستگاه اطلاعاتی تحت اشراف شورای راهبردی اطلاعاتی کشور است.

وی با بیان اینکه کمیت و کیفیت اقدامات انجام شده توسط این مجاهدان گمنام قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: حوزه‌های کاری آنها بسیار گسترده است و محدود به چند مورد نیست؛ آنها از شناسایی و دستگیری جاسوسان داخلی و خارجی گرفته تا رصد فضاهای مجازی و حقیقی و خنثی سازی حملات سایبری دشمنان فعالیت دارند.

مردم پایه بودن اطلاعات، دلیل بخش عمده موفقیت‌های سربازان گمنام

نماینده ولی فقیه در استان البرز عنوان کرد: فرقه‌ها، ادیان جعلی، مدعیان دروغین و گروه‌های برانداز و … نیز در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارند. آنها قسمتی از فعالیت‌ها و ضربات به دشمن را در خارج از کشور انجام می‌دهند و بخش عمده فعالیت‌ها و موفقیت‌های آنها به دلیل مردم پایه بودن اطلاعات آنهاست.

امام جمعه با اشاره به نقش مهم و مؤثر تعامل و همکاری مردم با دستگاه‌های اطلاعاتی در جهت افزایش امنیت جامعه اظهار کرد: جمعه آینده همه در ساعات اولیه، پای صندوق‌های رأی حاضر شوید و اقدام به رأی دادن کنید که این کار خیر بوده و سرعت در کار خیر مطلوب است. تا آن روز هم همه به صورت چهره به چهره تواصی داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با تاکید بر اینکه همه تا آن روز دیگران را به شرکت در انتخابات تشویق و دعوت کنید تا گام محکم دیگری به سمت ایران قوی برداریم، بیان کرد: امید است با حضور پرشور و باشکوه پای صندوق‌های رأی در روز ۱۱ اسفند ماه بتوانیم اقتدار خود را در جامعه بین المللی محکم‌تر و دشمنان را از خود دورتر کنیم.

اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید

وی یکی از مصادیق امر به معروف در شرایط کنونی را تشویق و امر به شرکت در انتخابات و رأی دادن به اصلح و نهی از عدم شرکت در این رویداد سیاسی دانست و مطرح کرد: همه به صورت خانوادگی اقدام به رأی دادن کنید، پرچم مقدس ایران اسلامی را در دست بگیرید و با وحدت و انسجام ملی چشم دشمنان را کور کنید.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر ضرورت عمل کردن کاندیداها به مر قانون انتخابات و با اشاره به اینکه آنها باید الگوی اخلاق باشند، اظهار کرد: عده‌ای شایعاتی مطرح می‌کنند مبنی بر اینکه اگر فلان شخص تأیید نشده، فلانی رد صلاحیت شده و یا فلان فرد نتوانسته به استان انتقالی بگیرد کار امام جمعه است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید، عنوان کرد: به چه صورت بگویم که در این امور به هیچ وجه دخالت ندارم؟ حتی ملاک هم مطرح کردم و گفتم که اگر روزی دیدید که فردی گفت من مورد تأیید امام جمعه هستم، به او رأی ندهید زیرا دروغگوست. این موضوع در خصوص انتخابات مجلس خبرگان نیز صدق می‌کند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.