البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
X

۲۵۱ مورد حریق طی یک ماه در کرج اطفا شد

محمد یساولی در گفت وگو با خبرنگار البرز نیوز عنوان کرد: طی ماه گذشته، با حضور ۲ هزار و ۹۹۴ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۷۳۶ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و یک هزار و ۱۰۷ دستگاه خودروی عملیاتی به ۲۵۱ مورد حریق و ۴۹۹ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۳ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان انجام شد، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۲۹۸ مورد نجات یافته، ۷۶ مصدوم و ۱۹ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم و در این مدت مردم بیش از ۲۸ هزار بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۶۷ مأموریت، ایستگاه ۱۲۳ با ۶۱ مأموریت و ایستگاه ۱۰۶ با ۵۸ مأموریت اعزامی انجام و در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری ۵۱ مورد جواز و ۱۶۳ تائیدیه ایمنی صادر شد.

یساولی صدور ۲۱ مورد گواهی علت حریق و ۹۴ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه ۱۳۰ مورد خدمات مشاوره‌ای و ۲۷ مورد اخطار ایمنی و در حوزه ایمنی شهری، سه مورد بازدید از واحدهای صنعتی در حوزه صنایع و سه مورد بازدید از صنوف را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

وی بیان کرد: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۴۵ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس، ادارات و داوطلبان با حضور ۷ هزار و ۸۶۹ کارآموز به مدت ۱۲۷ ساعت با همکاری ۵۱ مربی و برگزاری چهار دوره آموزشی شامل فرماندهی (برگزار کننده توسط آتش نشانی شهرداری تهران) و فرماندهی (برگزار کننده توسط آتش نشانی کرج) از دیگر اقدامات هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج همچنین از بازآموزی پرسنل عملیات ورودی سال ۱۳۹۹ به بعد و آئین نگارش و مکاتبات اداری با حضور ۱۹۳ فراگیر از پرسنل سازمان با همکاری ۴۵ مربی به مدت ۱۹۰ ساعت طی یک ماه گذشته خبر داد.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.