البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
X

ارایه خدمات حقوقی رایگان به ۱۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی البرز

وجیهه محمدی فلاح در گفت وگو با خبرنگار البرز نیوز گفت: با توجه به قرارداد بهزیستی البرز با مرکز وکلا و همکاری مستمر با کانون وکلای استان یکصد نفر در خصوص مسائل حقوقی و کیفری شامل مشکلات خانوادگی، مطالبه، ملکی، تصرف، جرایم عمد و غیرعمد، بیمه و … به صورت رایگان موردحمایت قرار گرفتند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ادامه داد: از این تعداد از مراجعان دارای مشکلات کیفری، ۴۵ نفر با معرفی و پیگیری بهزیستی در راستای اجرای ماده ۱۳ قانون جامع حمایت از حقوق معلولان تعیین وکیل و ۵۵ نفر با مشاوره تخصصی کارشناسان حقوقی بهزیستی البرز راهنمایی و مشاوره شدند.

وی بیان کرد: استفاده رایگان مددجویان از این امکانات برای احقاق حقوقشان از جمله اهداف بهزیستی بوده و امید است بتوانیم وسیله‌ای باشیم تا روند احقاق حقوق آنها هموار شود و این افراد به حقوق عامه خود برسند. مورد انتظار است نه تنها در دفاتر خدمات الکترونیک قضائی بلکه در سایر موارد نیز تکریم شوند و بدانیم آنها اگرچه محروم‌ترین اقشار جامعه هستند، اما از محجوب‌ترین آنها به شمار می‌روند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز تصریح کرد: بهزیستی همکاری بسیار خوب و مستمری در جهت حل مشکلات حقوقی نیازمندان تحت پوشش با مرکز وکلای قوه قضائیه البرز و همچنین کانون وکلای استان البرز که قدردان حمایت‌های این عزیزان هستیم.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.