البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

تعاونی مسکن کادر بهداشت و درمان البرز تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، مجتبی عبداللهی ظهر سه شنبه در نشست با جمعی از پزشکان و پرستاران دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش‌ها و ایثارگری‌های کادر بهداشت و درمان گفت: درصدد هستیم این نشست‌ها با هدف بررسی و چاره اندیشی برای حل مسائل به صورت مستمر برگزار شود.

وی افزود: کادر بهداشت و درمان همواره از جایگاه و احترام ویژه ای در جامعه برخوردار هستند و این امر مسؤولیت خطیری را بر دوش این قشر ارزشمند می‌گذارد. فعالیت در حوزه بهداشت و درمان یک علاقه ویژه قلبی را می‌طلبد چراکه پزشکان و پرستاران علاوه بر تحمل بسیاری از ناملایمتی ها به افراد دردمند نیز کمک می‌کنند.

استاندار البرز بیان کرد: پزشکان و پرستاران با حس نوع دوستی و دلسوزی در تمامی مراحل درمان، در کنار بیماران هستند و شرایط روحی خاصی را متحمل می‌شوند. در دوران شیوع کرونا، کادر بهداشت و درمان استان البرز علیرغم کمبود امکانات و تجهیزات با تمام وجود در کنار مبتلایان بودند و تعدادی از آنها نیز به درجه شهادت نائل آمدند.

عبداللهی با بیان اینکه سرانه‌های بهداشت و درمان در استان با ضعف جدی مواجه است و طی دو سال اخیر با توجه به عنایت دولت سیزدهم درصدد جبران کمبودها برآمده ایم، عنوان کرد: طی این مدت ۷۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه درمان استان اضافه شده و بر اساس برنامه‌ریزی ها تا پایان دولت سیزدهم یک هزار و ۵۰۰ تخت آماده بهره برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با تنگناهای مالی مواجه است و سطح درآمد بسیار پایین کشور، پاسخگوی هزینه‌ها نیست، خاطرنشان کرد: در خصوص مطالبات به حق کادر بهداشت و درمان نیز پیگیری‌های ویژه از وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه کشور انجام خواهد شد.

استاندار البرز اظهار کرد: گامانایف (پرتو درمانی) استان البرز با تعرفه دولتی به عنوان اولین استان‌های کشور در این راستا، به زودی راه اندازی می‌شود. تعاونی مسکن کادر بهداشت و درمان استان تشکیل می‌شود و درصدد هستیم زمین مناسبی را برای این امر اختصاص دهیم.

عبداللهی با اشاره‌ای به فعالیت‌های مخرب رسانه‌های معاند که در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن مطالبی برای عدم حضور مردم منتشر کردند، ادامه داد: اما مردم با حضور پرشور خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند همواره پای نظام و انقلاب هستند و این حضور مشت محکمی بر دهان مستکبران بود.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را مشت محکمی بر دهان معاندان، منافقان و استکبار جهانی دانست و بیان کرد: این کشور همواره به واسطه پشتیبانی مردم از قدرت و انسجام ویژه درونی برخوردار است و ملت شریف ایران برای حفظ ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.