البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
X

امیدآفرینی محور تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس باشد

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، یحیی رمضانی پیش از ظهر سه شنبه در همایش تبیین قانون و دستورالعمل تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان عنوان کرد: نامزدهای انتخاباتی که به مرحله رقابت راه یافته‌اند، راهبردهای مقام معظم رهبری و امیدآفرینی در راستای اجرای مر قانون را محور تبلیغات خود در شهرها و روستاها قرار دهند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد محوریت را ولایت و امیدآفرینی و دوری از یأس و ناامیدی را ملاک عمل همگان دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند به قله نزدیک هستیم و یأس و ناامیدی در بین ما معنایی نخواهد داشت چرا که امیدآفرینی رسالت یک حکمرانی قوی و آینده نگر است.

وی گفت: خصلت یک جامعه پیشرفته امید است و امیدواری، اعتماد به نفس، خوش بینی به آینده، علاقه مندی به پیشرفت و معنویت، کمال اخلاق و تحکیم بنیان خانواده باید محوریت امور باشد. روحیه توکل به خدا، همدلی و همراهی، تزریق امیدصادق به جامعه، بهره گیری وحفظ نیروهای مخلص و جهادی و نکوداشت شاخص‌های عرصه جهاد و شهادت همچون مکتب حاج قاسم باید در جامعه نشر و تسری یابد.

رمضانی ضمن تبیین شاخص‌های واجدان شرایط رأی در شهرستان کرج شیوه‌های تبلیغات امیدآفرین را مطابق با مر قانون تشریح و مطرح کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد ۹۹۲ حوزه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد ۷۴۱ شعبه در کرج، ۲۰۳ حوزه در فردیس، ۴۲ حوزه در اشتهارد و ۳۷ حوزه در بخش آسارا هستند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج خاطرنشان کرد: ۳۸۹ شعبه اخذ رأی در مساجد و حسینه ها و ۳۱۶ شعبه در مدارس و … مهیا و آماده سازی شده است. انتخابات شهرستان کرج امسال با تلاش و درایت و هماهنگی‌های شورای نگهبان و هیأت اجرایی محله محور در ۱۰ منطقه شهری و چهار منطقه در شهرهای اقماری به عنوان مراکز پشتیبانی اجرایی می‌شود.

وی در ادامه در جمع نامزدهای نمایندگی مجلس گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر توانمندسازی شده و آموزش دیده انتخابات کرج را برگزار خواهند کرد و با درایت شخص استاندار مرحله به مرحله فرایندهای قانونی انتخابات پیش می‌رود. شور و نشاط انتخاباتی در راستای قانون باشد و مجریان برگزاری انتخابات نیز امانت دار رأی مردم هستند و امیدواریم حضور حداکثری در انتخابات شهرستان کرج و استان البرز را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.