البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
X

کمبود راننده در ناوگان اتوبوسرانی کرج

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، علیرضا رحیمی ظهر چهارشنبه در بازدید از روند خدمت رسانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج که با همراهی دو عضو دیگر شورای شهر کرج و رئیس این سازمان صورت گرفت، گفت: به منظور رسیدن به شرایط مطلوب حمل و نقل مسافر از همه ظرفیت‌ها برای افزایش ناوگان اتوبوسرانی شهر استفاده می‌شود.

وی در بازدید از کارگاه بازسازی اتوبوس‌های متوقف شده با اشاره به اینکه در راستای رسیدن به استاندارد طرح جامع حمل و نقل با ظرفیت بالغ بر ۵۰۰ دستگاه فاصله زیادی مشاهده می‌شود، افزود: ۵۳ دستگاه اتوبوس شهاب در سالیان گذشته به دلیل خرابی از خط خدمات رسانی خارج شده بودند و برای بهسازی و بازسازی اتوبوس‌های فرسوده ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دستورکار قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر در حال خوداتکایی برای تعمییرات و بازسازی اتوبوس‌های فرسوده خود با کمک بخش خصوصی است. از ۵۳ دستگاه مذکور، ۱۷ دستگاه اتوبوس به کمک بخش خصوصی و ۹ دستگاه نیز توسط پرسنل تعمیرکار این سازمان اورهال شدند و این روند ادامه دارد.

رحیمی در خصوص کمبود راننده در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان که امروز به مطالبه به حق آنها به خصوص در مناطق کم برخوردار تبدیل شده است مطرح کرد: حمل و نقل عمومی مدیریت شهری کرج با کمبود محسوس ناوگان در سطح شهر مواجه است.

وی ادامه داد: با توجه به راه اندازی و احداث خط ویژه اتوبوس و تزریق ۴۰ دستگاه اتوبوس پاک برقی، برنامه ریزی برای تحویل ۴۰ دستگاه اتوبوس گازوئیلی خریداری شده و همچنین اضافه شدن دستگاه‌های بازسازی شده، ناوگان حمل و نقل عمومی با کمبود راننده مواجه خواهد شد که انتظار می‌رود مدیریت شهری هرچه سریع‌تر برنامه ریزی و اتخاذ تصمیم کند تا شهروندان از خدمات رسانی مطلوب آن بهره لازم را ببرند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.