البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
X

بررسی بودجه ۱۰۶ هزار میلیارد ریالی مدیریت شهری کرج آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مجتبی حاجی قاسمی در نشست کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج که با موضوع بررسی متمم بودجه شهرداری برگزار شد، گفت: نشست های مختلف کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر به صورت فشرده برای بررسی متمم بودجه ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورای شهر و شهردار در حال برگزاری است و تمام ردیف‌های بودجه پایش و در خصوص تثبیت، کاهش یا افزایش ارقام تصمیم گیری می‌شود.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج افزود: لایحه متمم بودجه شهر کرج در اواخر آذر ماه ۱۴۰۲ تحویل کمیسیون تلفیق شورای شهر شد که تا پایان دی ماه جاری و پس از طی مراحل قانونی برای اجرا به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

حاجی قاسمی گفت: در بحث بررسی متمم بودجه، تغییراتی در موارد درآمدی، هزینه‌ای و عمرانی ایجاد می شود که نیاز به بررسی دقیق تر و موشکافانه تر دارد ضمن آنکه تلاش ها بر شتاب بخشی به پروژه های عمرانی است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به عملیاتی شدن سامانه پایش بودجه شورای اسلامی شهر کرج در آبان ماه سال جاری گفت: این سامانه یکی از ارکان بررسی متمم بودجه در سال جاری می باشد.

وی یادآور شد: برای اولین بار در تاریخ شهرداری کرج فرآیند اجرایی ردیف هایی که در متمم بودجه افزایش قابل توجه داشته یا ایجاد می‌شوند، تسهیل شده است و این مهم باعث می شود تغییرات متمم تا پایان سال عملیاتی شود.

حاجی قاسمی خاطرنشان کرد: در راستای وظایف مصرح قانونی شورای شهر و در جهت عمل به درخواست های مردمی و اولویت بندی طرح های عمرانی شهرداری، متمم بودجه سالانه از سوی شهرداری تهیه و به تصویب شورای اسلامی شهر می رسد، امیدواریم بتوانیم در زمان باقیمانده از دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج با برنامه ریزی دقیق تر طرح های ماندگاری را به مردم شهر کرج تقدیم نماییم.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.