البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
X

ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی و خودداری از تخریب رقبا

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، یحیی رمضانی گفت: شهرستان کرج به تعبیر رهبر معظم انقلاب به عنوان «ایران کوچک»، منشوری تمام نما از اقوام و قومیت‌هایی است که وحدت در عین کثرت را در برهه‌های مختلف به تجلی رسانده‌اند و به همراه نسلی نو از جوانان مهیای خلق حماسه‌ای باشکوه می‌شوند.

وی افزود: تنوع و تکثر اقوام در کرج فرصت و ظرفیتی ویژه برای به تصویر کشیدن مشارکت سیاسی آحاد مردم در عین برخورداری از تنوع دیدگاه‌ها بوده و یکی از محوری ترین اصول در عرصه انتخابات، رعایت اخلاق انتخاباتی و خودداری رقبا از تخریب یکدیگر است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج ادامه داد: کسانی که قصد ورود به رقابت تبلیغاتی را دارند، هوادارانشان باید دقت داشته باشند که توانمندی‌ها را ملاک رقابت انتخاباتی قرار دهند و از تخریب رقبا پرهیز کنند. اصل اخلاق مداری باید در رقابت نامزدهای انتخاباتی به کار گرفته شود.

رمضانی با اشاره به اینکه اخلاق انتخاباتی مقدم بر رقابت انتخاباتی است، بیان کرد: تمامی گروه‌های اثرگذار از احزاب رسمی و دارای شناسنامه تا افراد صاحب تریبون، رسانه و مطبوعات باید میدان دار برگزاری انتخاباتی با شکوه باشند.

وی اضافه کرد: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت اصول چهارگانه ای هستند که تلاش برای رقابت سالم انتخاباتی و حضور گروه‌ها و جناح‌های مختلف را مضاعف ساخته و می‌تواند بسترساز مشارکت گسترده مردم در این حماسه بزرگ سیاسی باشد.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.